Monday, June 10, 2013

Rindu kat blog aku nie haaa...

Salam Semua...

Lama tul aku x bukak blog aku nie memang x menang tangan laa ngan anak dah 2 nie..setahun sowang kan, sowang tido, sowang bangun, sowang nangis, sowang diam, kekadang dua2 sekali menangis..pe2 pun kene banyak2 sabar..anak-anak bukan sahaja amanah Allah..tp...menguji tahap kesabaran kite jugak..semoga aku n suami akan menjadi mak dan abah yang terbaik tuk anak2 kami..amin.

Sekarang nie..cam biasalaa dah masuk keje..anak2 pun mak mertua jagakan, nak ucapkan berbanyak2 terima kasih kepada mak mertua dan adik2 ipar yang sudi tlg jagakan dan mengambil berat tentang anak2 kami, pada pak mertua pulak, terima kasih bagi kami suami isteri dan anak2 menumpang di rumah mereka di puchong. so kene lah berulang dari puchong-kl-puchong setiap hr..laluan hway mex tu memang laluan utama kami laa suami isteri nak g keje..bangunlaa kami seawal 6 pg dan pastikan hanya setengah jam sahaja untuk bersiap sebab pukul 6.30pg dah kene keluar dr rumah...

Penat memang penat tapi apakandaya...tetap kene keje, kene bantu suami..dok kat bandar nie semuanya duit ..melangkah je umah duit huhuhu, tp tulaa rezeki dtg dr Allah ..wlaupun duit kuar cam air, tp air x penah abis..itulaa maksudnyer..Alhamdulillah...

Nur Farisha dah pandai berjalan, dah nak berlari dah pun..dah pandai wat ngade2 dan ada nakal sikit..mama selalu jadi Tarzan untuk dia..hihihi..dah pandai cakap A..bah, A..dik dan Ma...ma..adoi sejuk tul hati aku bile dia pandai sebut Ma..Ma...

Fahri dah 3 bulan dah..jumaat nie genaplaa dia 3 Bulan, dah bulat dan montel, susu badan sepenuhnya, kat opis mengepam susu jelah aku tuk dia..Alhamdulillah...rezeki dr Allah dan makan vitamin Shaklee akhirnya susu bertambah banyak..lagi kene banyak minum air semoga air susu x putus..amin..

Insya Allah ada kelapangan lagi..kite update yang lain pulak..seronok baca cerita kawan2, tp aku x mampu nak konsisten nak update blog setiap harii..love u all kawan2..bye2!